Des de la Comissió d’esports, volíem agrair al nostre coordinador d’activitats esportives Sergi Albors el seu bon treball perquè malgrat les dificultats climatològiques la Jornada Esportiva tirés endavant i es pogués desenvolupar el dia 20 de Juny com la festa que pretén ser, perquè tots els nens i nenes de l’escola gaudeixin amb l’esport.
Durant les jornades també vam poder dispossar del bar solidari, gràcies a la tasca dels voluntaris. Així mateix agraïm enormement la col·laboració de les entitats com CONSUM i CAVALL FORT, perquè tots els nens tinguessin el seu petit detall.
Comissió Esports.
Bon dia. La comissió del Bar està una mica decebuda per no constar als agraïments. El 23/6/2016 7:42, ampa lavínia escribió:
> ampaLavínia posted: “Des de la Comissió d’esports, volíem agrair al nostre > coordinador d’activitats esportives Sergi Albors el seu bon treball perquè > malgrat les dificultats climatològiques la Jornada Esportiva tirés endavant > i es pogués desenvolupar el dia 20 de Juny com la ” >
Hola Sònia, hem editat l’entrada per destacar la importància del bar solidari. Gràcies per avisar i disculpa l’oblit.